Brev:
Slår sig
9. oktober 2004
Alder:
8 mdr.
Slår sig
Jeg synes, at mine børn slår sig helet tiden! Laura har lært at kravle, og Elisabeth er lige ved, og de synes begge to, at det er enormt spændende at rejse sig op af alting - men balancen er ikke så god endnu, eller også ryger koncentrationen, så lige pludselig lyder der et kæmpebrag, og så er en af dem røget lige bagover fra stående stilling, eller har slået panden i gulvet på vej over en forhindring, når de kravler. I øjeblikket er det næsten flere gange om dagen, de slår sig, og det lyder voldsomt! De er dog rimeligt hurtigt trøstet igen, men kan de ikke tage skade af alle de slag i hovedet? Eller kan vi regne med, at det er en kort periode?
Vi prøver også en del af dagen at lege på deres store madras, hvor de ikke umiddelbart kan komme til skade, men de vil jo også gerne lege f.eks. i køkkenet, når jeg laver mad, og jeg synes også, at de skal have lov til at prøve verden lidt af. Vi har trægulve i hele huset. Er der noget, vi skal gøre anderledes? Er vores børn (8 ½ måned) bare mere klodsede end andre, eller er det normalt? Jeg synes godt nok ikke, det virker sundt med alle de slag til hovedet...
Venlig hilsen
Fie