Brev:
D-vitaminer
5. oktober 2004
Alder:
2 mdr.
D-vitaminer
Hejsa
Jeg begyndte at give min Nanna D-vitaminer da hun blev 14 dage gammel, men jeg er ikke så god til at huske at give hende dem. Det betyder at hun ikke altid får dråberne hver dag, men nærmere hver anden dag. Har det nogen betydning for hendes helbred?
Venlig hilsen
Susan