Brev:
Mælk - 11 mdr.
19. februar 2013
Alder:
11 mdr.
Mælk - 11 mdr.
Hej Helen
Vi havde egentlig taget sutteflasken fra vores dreng efter råd fra egen sundhedsplejerske, da han forslugte sig og kastede op. Nu har han imidlertid haft lungebetændelse, og få at få dækket væskebehovet har vi genintroduceret sutteflasken, for at få ham til at drikke. Og nu forsluger han sig ikke længere. Derfor har jeg følgende spm:
* Hvor gamle er børn normalt, når de afvendes fra sutteflasken? (Den er jo praktisk, når de f.eks. er syge)
* Hvor stort er et barns væskebehov, når de er 11 måneder?
Med venlig hilsen
Rikke