Brev:
Ny kæreste
17. januar 2013
Alder:
3 år, 3 mdr.
Ny kæreste
Hej Helen :o)
Jeg har en fantastisk datter som bliver 4 år her den 22 maj. Jeg gik fra min datters far da min datter ca var et halvt år. Jeg har nu været så heldig at møde den perfekte mand, der vil både min datter og jeg.
I starten gik det hele fint men nu er hun begyndt at reagere meget voldsomt, vågner op flere gange om natten, kan siger han er dum og hun ikke vil have han er der mere og to min efter går hun hen og vil lege med ham og siger at han skal bo sammen med os.. min kæreste tager det virkelig pænt og er meget glad for hende.
Det gør ondt i mit hjerte og tager virkelig på mine kræfter. Jeg ønsker bare at vi alle er lykkelige sammen og vil min datter det bedste.
Håber du kan give mig et godt råd?
Jeg har snakket med børnehaven og der siger de hun er en glad og dejlig pige.
Med venlig hilsen
Ditte