Brev:
Opstart babymad
17. januar 2013
Alder:
5 mdr.
Opstart babymad
Kære Helen,
Min datter er nu 5 1/2 måned gammel og bare skøn. Hun er meget interesseret i mad når vi spiser og jeg har de sidste 3 uger, forsøgt at give hende lidt grød (ris eller majs) med æblemos til middag. Hun spiser ok, men meget lidt fortsat max 3-6 teskeer ad gangen, så ikke noget der mætter hende rigtig og ammer stadig som normalt.
Har flere spørgsmål, der alt sammen udspringer af at hun fortsat ammes flere gange om natten (puttes med flaske kl 19, ammes kl 22, kl 2, kl 6 og står så op ved 7-8 tiden om morgen. Om dagen ammes hun hver 2-3. time
Hvornår kan jeg forvente med rimelighed, at hun kan undvære kl 2 amningen om natten?
Hvornår begynder hun at spise mere grød om dagen?
Hvordan udfaser man stille og roligt amningen/mælken og erstatter med grød til middag og aften?
Bor i udlandet, så derfor disse mange spørgsmål:-) Har læst begge dine bøger om søvn og kost og fået gode tips her.
Kærlig hilsen
fra førstegangs-mor