Brev:
Tilskudsblanding eller alm. mme
6. september 2004
Alder:
9 mdr.
Tilskudsblanding eller alm. mme
Nichlas er nu 9 mdr og får ikke profylac længere.
Skal han have tilskudsblanding (bruger pt Hipp 2) eller skal jeg give alm mme Hipp 1
Han får en flaske til nat med 200 ml og en tidlig morgen med 100 ml resten af dagen får han vand og sødmælk plus lidt mme i kop.
Gitte