Brev:
Kan de tage afstand fra moderen
3. september 2004
Alder:
8 mdr.
Kan de tage afstand fra moderen
Hej Helen
Jeg oplever at Nichlas prøver at skubbe sig fra mig når jeg holder ham og har taget ham op med ansigtet mod mit. Vender sig og vrider sig, men vil ikke sættes ned.
Jeg tænker på om det er fordi han er i dagpleje 4 timer om dagen og så arbejder jeg ons-tors 1530-2330. og hver anden uge fre-lør-søndag. Tager han afstand fra mig, jeg bliver ked af det hver gang han gør det.
Ang. hans høreproblemer så tænker jeg om han måske har noget på ørene han bliver nemlig meget hysterisk, når han skal lægge ned og skiftes og puttes indtil han får sin flaske. Har også en skrigetur hver nat på ½ time ca.
Nichlas er 8½ mdr
Håber du forstår mine bekymringer
Gitte