Brev:
Nattesøvn
12. oktober 2012
Alder:
11 mdr.
Nattesøvn
Hej Helen
Vores datter vågner og har altid gjort det mange gange om natten. Hun sover dejligt videre når hun får sutten, meeen det er trist det er mange gange om natten, det kan sagtens være 6-8 gange.
Vil prøve at bryde hendes søvnassociation med sutten.
Det kan ikke være væske i ørene, der gør det vel? Hun har haft mellemørebetændelse en enkelt gang.
Ellers må jeg op på hesten og igang så vi alle kan sove bedre :o)
Hilsen Linda