Brev:
Tremmeseng - 2 år
5. april 2012
Alder:
2 år
Tremmeseng - 2 år
Hej Helen.
Vores 2 årige dreng sover i tremmeseng og er glad ved den. Ville bare høre hvornår den ene side tages af? Er der tegn fra barnet vi kan ligge mærke til, for at vide om han er klar?
Med venlig hilsen
Guldklumpernes mor