Brev:
Mælk om natten? - 6 mdr.
7. juni 2011
Alder:
6 mdr.
Mælk om natten? - 6 mdr.
Hej Helen.
Tak for dit svar.
Jeg har i en lang periode kunne lægge min datter til at sove om aftenen uden yderligere amning om natten. Hun spiser så godt lige før hun skal sove og når hun vågner igen tidlig morgen.
Jeg har ikke prøvet det med at amme sen aften.... når hun sover...vil det ikke vække hende?
Har de sidste 2 nætter haft en datter som vækkede mig kl 3 om natten og virkede meget vågen og ville spise, hvilket er meget nyt... Kan det bare være vand hun skal have..? synes dog hun er rimelig svær at få til at sove igen :-)
Med hensyn til mad har jeg også her de sidste par dage oplevet at hun ved det ene skemåltid kan tage et par skefulde og blive meget sur, så sur at ikke engang frugtmos vil indtages :-)
Og på andre tidspunkter spiser hun hele portionen.
Kan det være varmen som trykker hende?
Troede måske det var de nye mellemmåltider, der gjorde at hun ikke ville spise som før så prøvede at springe det over, men det hjalp ikke....
Jeg prøvede igår at have hende siddende op i barnevogn men det var simpelthen alt for varmt for hende.... måtte gå hjem med hende.... kan man købe en speciel madras til barnevognen til sommerbrug? Hun bliver så fugtig på hele ryggen af at ligge på den. Og hun ligger kun i body...
Har prøvet med frugt og grønt som hun kan holde i hånden og gumle på, men det lykkedes hende at bide nogle store stykker af både en æblebåd og et melon stykke, på trods af at hun ingen tænder har og nu tør jeg næsten ikke give hende det mere...
Med venlig hilsen
Ann