Brev:
Alternativ til sveskemos
13. maj 2011
Alder:
7 mdr.
Alternativ til sveskemos
Kære Helen
Min datter plages af hård mave. Hun er desværre blevet meget træt af sveskemos, som hun nægter at spise - også selvom det bliver smuglet sammen med fx pæremos eller anden mos, som hun godt kan lide.
Er der et alternativ til sveskemos?