Brev:
Kræsen - 12 mdr.
14. december 2010
Alder:
12 mdr.
Kræsen - 12 mdr.
Hej Helen
Min dreng er nu blevet et år og trives fint.
Vi har dog et stort problem, nemlig at han er meget kræsen.
Han er startet i vuggestue og der vil han ikke spise deres mad. Han har gået der en måned.
Her hjemme er er det også som om han er blevet meget mere kræsen. Det eneste han vil spise er grød og frugt. Vi prøver med al slags mad, men han tager det lige i munden og spytter det derefter ud.
Dagen ser sådan ud:
Morgen: havregrød med frugtmos
Vuggesten: frugt
Vuggestuen frokost som er varm mad: intet han endnu vil have, derfor giver de ham grød
Eftermiddag: frugt
Aften vores mad, men spiser stort set intet
Senere aften: grød så han ikke kommer sulten i seng
Han bliver puttet ca 19-19.30.
Har du nogen ideer til at vække hans appetit over for andet end grød og frugt??
Venlig hilsen
Malene