Brev:
Hysteri ved aftensmaden
14. december 2010
Alder:
11 mdr.
Hysteri ved aftensmaden
Hej Helen
Så er vi her igen denne gang pga af vores hygge tid over maden om aftenen.
Frederik bliver snart 1 år og vil kun have mad i stykker dejligt smiler, men nu vil vi selv og må han også gerne, men vil bruge gaffel og kan den lille trold jo ikke, ender med at blive total hysterisk og mega ked af det og ender med ikke at få noget at spise, nogle dage får jeg havregrød i ham inden han kommer i kassen, får stadig hans 200 ml vælling hvor længe skal jeg give ham det endnu ???
Men har haft nogle nætter hvor vi er nød til at give ham 100 ml ved tre tiden når han ikke har spist til aften.... spiser stadig stor portion havregrød til morgen...... kan måske også være flere tænder tænker jeg har 4 for neden og to for oven. får stadig givet sutten en del gange om natten mellem 2-10 gange nu vi begundt at give ham den i hånden i håb om han selv leder efter den :-)
Hilsen mor til Frederik