Brev:
Vågner for tidligt - 15 mdr.
5. november 2010
Alder:
15 mdr.
Vågner for tidligt - 15 mdr.
Kære Helen
Ja så er den travle hverdag tilbage efter endt barsel med job, vuggestue og super aktive tvillinger på nu 15 måneder - så nu melder der sig et par nye spørgsmål.
Efter vi er gået over til vintertid vågner vores piger MEGET tidligt, før vågnede de mellem kl. 5.30 og 6 og det passede fint, for der begynder dagen hos os i hverdagen, men nu vågner de mellem 4.30 og 5...og vi synes det er ret tidligt. Kan vi gøre noget eller?
Hverdagen ser således ud:
vågner pt 4.30-5
spiser morgenmad ca. 5.45
møder i vuggestue kl. 7.15
formiddagsmad kl 9
spiser frokost ca kl. 11.15 (spiser godt)
sover til middag fra ca 11.30-14.30 af og til længere
bliver hentet ca kl. 15
får lidt eftermiddagssnack kl 16 (frugt, yoghurt, brød)
aftensmad senest kl. 17.30(svingende appetit)
I seng senest kl 18.45.
2. Et andet lille problem er, at jeg er alene med pigerne fra de bliver hentet i vuggestue og indtil kl. ca 17.30, og det er jo lige der ved 16.30 tiden at der skal laves mad og jeg ikke har så meget tid til 2 der hænger i mine ben - gode råd tak!!
Tusind tak fra
Tvillingemoren