Brev:
Pesto, svampe og kidney bønner
14. april 2010
Alder:
8 mdr.
Pesto, svampe og kidney bønner
Kære Helen
Lige et par korte spørgsmål.
Må jeg give Sophus pesto, f.eks. basilikum pesto?
Må han få kidney bønner i feks chili con carne ? Den laves selvfølgelig ikke stærk :-). Må han få risotto og kan han spise svampe, feks svampe risotto?
Og så endnu engang ros til dig. Det varmer virkelig mit hjerte at læse dine svar til andre. Din grundighed tåler ingen sammenligning og findes ikke hos mange andre! Mange forældre og børn kan prise sig lykkelig for at have dig!
Glæder mig til at læse din bog.
Mange varme hilsner fra
Sophus og mor