Brev:
Falder hele tiden
15. marts 2010
Alder:
9 mdr.
Falder hele tiden
Hej Helen..
Isabella er nu lidt over ni måneder og som tidligere skrevet så kravlede hun da hun var seks måneder og kort efter der begyndte hun at rejse sig op alle vejne og rejse sig op af vores ben og når man sidder på gulvet, kravler hun rundt på en som en eller anden abe ;o)
Mit spørgsmål er så om hun er helt "normal" i sin udvikling... Hun virker totalt frygtløs... jeg tænker at når hun har slået sit lille hovedet på sofa bordet for 500. gang burde hun så ikk lærer ikk at slippe med begge hænder, når hun står der??
Jeg synes godt nok hun slår sit hovedet rigtig meget, men som skrevet så er hun bare frygtløs... jeg prøver at ligge lidt puder når hun f.eks. står op af væggen og ikk rigtig har noget at holde i, men hun vil gerne bevæge sig hen ad væggen hvis du forstår hva jeg mener...?? og jeg prøver at være der og gribe hende men kan ikk være der hele tiden:o(
Hun er blevet rigtig god til at sætte sig ned ved at bukke benene og så kravle et stykke og rejse sig op igen... men tænker bare på hendes stakkelse hovede, hvor meget kan det holde til?? :o(
Måske er jeg bare pylret, men selv min kæreste synes hun falder meget og slår sit hovede tit.... og han er normalt bestemt ikk pylret!!!
Det er især slemt når hun blir træt om aften... hun vil så gerne op og stå og når hun kravler virker det som om det absolut skal være den "farligste" vej hun vælger... f.eks over ens ben hvis man sidder på gulvet eller mellem en lille sprække ved bord og stole eller under sofabordet og så slår hun hovedet op i bordpladen hele vejen ... eller over sit legetøj, gerne det største!!
Lyder det her "normalt" eller???
Noget andet er at hun bider i alt... og her mener jeg lædersofa, sofabord, stoleben, bordben osv... det er da underligt eller hva? Hun har fået to tænder indtil videre...
Venligst
Dorthe