Brev:
Barnets søvn
31. marts 2009
Alder:
3 mdr.
Barnets søvn
Hej Helen
Min dreng har i sine 3 første måneder været meget god til at sove op til 4 timer i streg om formiddagen og om eftermiddagen. Nu sover han "kun" 2-3 timer formiddag og eftermiddag. Han får dog en ekstra lur inden aftenstid for at undgå han bliver for hurtig træt og pyllert om aftenen.
Han sover fint om natten- 6 timer i streg første gang og så 3 timer. Jeg ammer...
Er det normalt at han ikke sover mere om dagen når han er 3 måneder? Jeg vil jo heller ikke tvinge ham når han ikke er træt.
Han er blevet mere livlig og vil udforske samt pludre. Han vil helst sidde for at følge med.
Hilsen Marianne og Magnus