Brev:
Vågne timer vs sovetimer - hvordan ændres det efter alder?
26. marts 2009
Alder:
2 mdr.
Vågne timer vs sovetimer - hvordan ændres det efter alder?
Hej Helen.
Jeg læste i et af dine svar, at en baby som var ca. 6 ugers alder, skulle maks være vågen 1 1/2 - 2 timer, og at babyen kunne sove ca 6-7 timer om dagen og ca. 9-10 timer om natten.
Hvornår og hvordan ændres både vågen tid og sove tid i forhold til at babyen bliver ældre? Vores datter er nu 7 uger.
Tak, Anna