Brev:
Vaccination - 5 mdr.
28. april 2004
Alder:
5 mdr.
Vaccination - 5 mdr.
Kære brevkasse
Min 5 mdr. pige blev vaccineret for 4 dage siden og har siden pevet og klynket. Og hun vil helst være på min skulder, hvilket hun aldrig gør.
Vi kan sagtens få hende til at grine og lege, men jeg skal være tæt på.
Hvad bivirkninger kan der være?
Hun er begyndt at få skemad fra 4mdr, grød og mos, og hun får nu lidt større portioner end smagsprøver. Indenfor de sidste 14 dage, når hun har afførring kommer hun med hæsblæsende klunk og afførringen er helt grøn hver gang (ca hver anden dag).Der er ret meget afførring, bleen er fyldt op, helt op, som er grødagtig.
Hvordan vurdere du dette?
Hun får både modermælk og erstatning. Jeg er trappet ned til 2 gange modermælk nu.
Hun er utrolig aktiv med sin krop og specielt hendes ben, helt vildt meget om sidst på eftermiddagen og aftenen. Kan hun havde smerter?
Hun har gnubbet tandkød i 2mdr.
Søde hilsner
Astrid