Brev:
Mad til 4 mdr´s dreng
23. april 2004
Alder:
4 mdr.
Mad til 4 mdr´s dreng
Hej Helen
Jeg har brug for dine vise ord, min egen sundhedsplejerske kommer først igen om en mdr.
Nichlas er meget urolig og ked af det, er sulten konstant. Han vejer 8 kg og er 65 cm (er sprunget en kurve op i vægt og hovedomfang).
Han er 100% flaskebarn, min egen sundhedsplejerske mener han skal stoppes i at spise for meget, hvad er for meget så?
Får nu 1 dl grød til aften og ca. 900 ml profylac og 100 ml vand i døgnet.
Hvor meget grød/mos må han få i døgnet? og hvor meget mælk?
På forhånd tak
Gitte