Brev:
Madplan og hvornår skal jeg trappe med med mme?
3. januar 2009
Alder:
6 mdr.
Madplan og hvornår skal jeg trappe med med mme?
Hej Helen
Jeg har en søn på snart 6 1/2 mdr. Han fungerer rigtigt godt. Han sover natten igennem. Han sover fra ca. 20.30 til ca. kl o8.00.
Han plejer også at sove en lur på 1 1/2 time til 2 timer om formiddagen og om eftermiddagen.
Jeg vil gerne høre din mening om vores madplan. Han er lige begyndt at få havregrød om morgenen ellers har han kun fået flaske om morgen. Jeg vil gerne høre om du syntes at vores plan ser fornuftig ud og jeg er også i tvivl om hvornår han skal til at have nogle frugtstykker. Men jeg syntes at han får noget at spise hele tiden. Men planen ser således ud og så må du endelig komme med din kommentar og også gerne foreslag til forbedringer hvis du syntes der mangler noget.
Kl. ca. 08.30 Havregrød el. øllegrød med frugtmos
Kl. 10.30 En flaske mme (200 ml.) inden formiddagslur
kl. 12.30 : hirse, majsgrød eller flerkornsgrød med frugtmos.'
kl. 15.00 - 15.30 en flaske mme (200 ml) inden eftermiddagsluren
kl. 18.30 : Kartoffelmos med gulerod og blomkål eller andet grønt. Jeg har tænkt på at han skal til have have nogle kødboller, fisk eller kylling til.
kl. 20.00 en flaske mme ( 200 ml ). inden han gå i seng.
Hvornår skal jeg trappe ned med mme ?
Hilsen
Christina