Svar: Hvorfor bliver han så stor?
22. april 2004
Alder:
4 mdr.
Kære Betina
Du skal ikke være urolig, men derimod glad for at du har en dreng som stortrives:o)
Han vægt vil flade ud på et tidspunkt, både når han begynder at få anden mad, men også når han begynder at rulle, krybe og kravle. Når han bevæger sig mere bruger han også mere energi og forbrænder derfor mere.
Jeg tror bestemt ikke at han bliver overvægtig som voksen! Så nyd at du har en baby med masser af elastikker og se tiden an.
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske