Brev:
Hårtab - 4 mdr.
16. april 2004
Alder:
4 mdr.
Hårtab - 4 mdr.
Hej
Jeg er en mor til en dejlig datter på 4 1/2 mdr. Jeg er begyndt at tabe en masse hår, er det normalt?
Jeg håber det snart stopper da jeg helst ikke vil være skaldet :-)
Kan man tage nogle vitaminer for det?
Tak for en super brevkasse.
Hårtabs hilsner Rikke