Brev:
Stimulation
4. november 2008
Alder:
12 mdr.
Stimulation
Kære Helen.
Jeg er simpelthen kommet i vildrede, hvad angår stimulation af min aktive dreng på 12 mdr.
Han skal starte i institution til jan 2009, indtil da går jeg hjemme med ham. Jeg føler ikke, jeg kan stimulere ham tilstrækkelig hvad angår leg. Han er en være lille pille finger, og er i alt det han ikke må være i. Han kravler og er begyndt at gå ved hjælp af en Brio skubbevogn.
Han har store interesse i at åbne skuffer og skaber. Vi har derfor lavet nogle, hvori der er ting han godt må lege med, men ellers har han kun 2 store kasser med legetøj i hver stue.
Jeg tænker på, om tiden er inde til, at han får sit eget værelse, hvor han kan pille og regere, lige så meget han vil. Jeg vil selvfølgelige være der sammen med ham. Men det kunne være rart ikke at skulle sig nej hele tiden, til det han foretager sig. Hvad tænker du?
Har du gode råd, hvad angår legetøj som vi evt. kunne anskaffe os.
Håber du kan hjælpe mig