Brev:
Søn på 1år har hård mave
30. marts 2004
Alder:
12 mdr.
Søn på 1år har hård mave
Hejsa
Du har hjulpet mig før, så nu prøver jeg igen:-)
Min søn har aldrig lavet i bleen før jeg lagde ham på puslebordet og løftede knæene op til hagen.
Nu gider han ikke ligge ned på puslebordet mere, så det er noget af en kamp at skifte ble. MEN det betyder også han ikke får lavet ret meget i bleen.
Jeg har eksperimenteret med sveskemos uden det store resultat og nu er jeg begyndt på laktulose, men synes ikke det virker særlig godt.
Jeg startede med at give ham 5 ml og han kom af med lidt. Næste dag gav jeg ham igen 5 og han kom ikke af med noget. Dagen efter gav jeg ham 2+5ml og han fik diarre.
Før jeg begyndte på laktulose og han ikke kom af med så meget, var det alligevel ikke hårdt, altså ikke kugler. Er det så hård mave?
Ja håber ikke det er for forvirrende at læse. Synes altid min søns mave har været et mysterium (han var også kolikbarn og brystbarn og lavede dengang kun i bleen hver 14. dag)
Synes du jeg skal fortsætte med lakutolose eller har du andre forslag?
Med venlig hilsen
Karin