Brev:
Hvornår skal man sige nej?
30. juli 2008
Alder:
9 mdr.
Hvornår skal man sige nej?
Hej
Meget kort og enkelt spørgsmål:
Hvornår eller hvor gamle skal børn være, når man skal begynde at opdrage på dem?
Det måske lidt hårdt sagt, men hvornår skal man sige nej, av eller stop til dem, når de vender hagesmækken på hovedet eller river i hår.
Med venlig hilsen
Stine