Brev:
Urolig dreng trods hyppig amning
16. november 2003
Alder:
1 mdr.
Urolig dreng trods hyppig amning
Jeg har en dreng på 7 uger, som vil spise ret tit. Om dagen går der oftest ml. 2-3 timer imellem måltiderne. Men når vi kommer til sidst på eftermiddagen vil han gerne til brystet en gang i timen - sådan kan det fortsætte indtil kl. ca. 20. Han skriger ikke - men han virker bare rigtig utilfreds og klynkende, indtil jeg lægger ham til.
Jeg tror han tømmer begge mine bryster. Jeg har dog tænkt på om mit mælk løber for langsomt, da jeg har svært ved at malke noget ud med mine hænder og de lækker aldrig.
Jeg plejer at amme ham kl. 20 så sover han til 23, hvor jeg ammer igen og så skal han spise kl 02 og 05. Hvad kan vi selv gøre for at der kommer til at gå længere tid mellem måltiderne om aftenen og natten? Hvordan kan jeg få min mælk til at løbe?
Venligst
Trine