Brev:
Hvorfor bliver han så stor?
22. april 2004
Alder:
4 mdr.
Hvorfor bliver han så stor?
Min søn vokser og vokser.
Han blev vejet 1. april, hvor han vejede 9,1 kg. Igår havde jeg ham med på en digital vægt og nu vejer han meget tæt på 10 kg. Han måler 66 cm og har en hovedomkreds på 44,5 cm.
Han bliver 4 måneder i morgen.
Jeg forstår ikke hvorfor han tager så meget på. Han er 100% flaskebarn og får omkring 1200-1300 ml om dagen fordelt på 5-6 måltider.
Jeg er meget omhyggelig med at måle vand og pulver op. Vejer vandet på en digital vægt og er meget præcis med pulverskeen.
Hvad skal det ikke ende med, hvis han fortsætter med at tage så kraftigt på. Jeg har kronisk ondt i min skulder og mit ene håndled er også gået itu nu.
Bliver han overvægtig som voksen...
Aaaarggh jeg er bare så træt af at bekymre mig om det!
(Min sundhedsplejerske siger at jeg roligt kan give ham mere mad, for vægten skal nok flade ud... JA JA, men hvornår? Jeg er sgu urolig)
Knus fra Betina